Bc. Martin Holčík

Master's thesis

Podpora moderních GUI prvků knihovny wxWidgets 3.0 v aplikaci wxFormBuilder

Support for Modern GUI Widgets included in wxWidgets 3.0 Library in wxFormBuilder GUI Builder
Abstract:
V této práci je řešena implementace moderních GUI prvků knihovny wxWidgets 3.0 pro nástroj wxFormBuilder. Obsahem teoretické části je přehled vývojových nástrojů pro vizuální tvorbu GUI pro knihovnu wxWidgets a popis moderních GUI prvků wxRibbonBar, wxDataViewCtrl a souvisejících tříd. V praktické části je popsána implementace těchto GUI prvků do vizuálního designéru GUI wxFormBuilder.
Abstract:
This thesis deals with the implementation of the modern GUI elements of the wxWidgets 3.0 library in wxFormBuilder GUI Builder. The theoretical part is an overview of GUI builder for wxWidgets library and also describes modern GUI elements wxRibbonBar, wxDataViewCtrl and related classes. The practical part describes the implementation of the GUI elements into wxFormBuilder GUI builder.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2014
Accessible from:: 20. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Bližňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Holčík, Martin. Podpora moderních GUI prvků knihovny wxWidgets 3.0 v aplikaci wxFormBuilder. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Master programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.