Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II – Michaela Váňová
Michaela Váňová
Bakalářská práce
Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II
Analysis of the GHC Clinic Prague´s communication campaign in the reality show “Mladší o pár let II”
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje účinnost komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II. Pro kompletní zhodnocené dané marketingové činnosti byly provedeny tři analýzy: analýza účinnosti kampaně z hlediska kliniky GHC jakožto zadavatele kampaně, analýza účinnosti kampaně s ohledem na sledovanost pořadu Mladší o pár let II a analýza účinnosti kampaně na základě kvalitativního výzkumu …víceAbstract:
The Bachelor's thesis focuses on efficiency of the communication campaign in the Czech reality show "Mladší o pár let II". There were performed three analyses: analysis of the efficiency with the GHC Clinic Prague as a campaign sponsor, analysis of the campaign's efficiency according to the ratings of the reality show "Mladší o pár let II" and analysis of the clinic's target group based on quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Zuzana Chytková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reality show - súčasť našej reality
Zuzana Sýkorová -
Výměna manželek: Anatomie reality show
Martin Imrich -
České titulky k americké reality show \kur{Kdo přežije}: analýza překladu
Kateřina Solařová -
Fenomén talentových reality show v České republice od roku 2004 do roku 2013
Filip CVRK -
The analysis of the functioning of child sponsorship at the example of Czech experience with child support organisations
Sylva Holoubková -
Aplikace marketingu v estetické medicíně
Lucie Maříková -
Ošetřovatelská péče v estetické medicíně z pohledu klientek
Vanda BLÁHOVÁ -
Využití rázové vlny ve fyzioterapii a estetické medicíně
Kateřina Balejová