Michaela Váňová

Bakalářská práce

Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II

Analysis of the GHC Clinic Prague´s communication campaign in the reality show “Mladší o pár let II”
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje účinnost komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II. Pro kompletní zhodnocené dané marketingové činnosti byly provedeny tři analýzy: analýza účinnosti kampaně z hlediska kliniky GHC jakožto zadavatele kampaně, analýza účinnosti kampaně s ohledem na sledovanost pořadu Mladší o pár let II a analýza účinnosti kampaně na základě kvalitativního výzkumu …více
Abstract:
The Bachelor's thesis focuses on efficiency of the communication campaign in the Czech reality show "Mladší o pár let II". There were performed three analyses: analysis of the efficiency with the GHC Clinic Prague as a campaign sponsor, analysis of the campaign's efficiency according to the ratings of the reality show "Mladší o pár let II" and analysis of the clinic's target group based on quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Zuzana Chytková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27540