Analýza mediálního sdělení pojednávající o seniorech z denního tisku – Michaela Kozlíková
Michaela Kozlíková
Bakalářská práce
Analýza mediálního sdělení pojednávající o seniorech z denního tisku
The Analysis of Media Messages Dealing with Old People from The Daily Press
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze mediálního sdělení pojednávající o seniorech v denním tisku. Cílem práce je zjistit, jak byla společnost v roce 2018 informovaná o tématech týkající sociální skupiny seniorů. Práce se také klade za cíl vytvořit obraz typického seniora zformova-ný médiem. Základní metodou výzkumu je obsahová analýza vybraných textu z denních vy-dáních Mladé fronty DNES.Abstract:
The thesis is about the analysis of media communication dealing with seniors in the daily press. The aim of this thesis is to find out how the society was informed in 2018 about topics related to the social group of seniors. The work also aims to create an image of a typical senior formed by media. The basic research method is the content analysis of selected texts from the daily publications of Mladá …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Retka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kozlíková, Michaela. Analýza mediálního sdělení pojednávající o seniorech z denního tisku. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Vliv změny vlastnictví médií na obsah vybraných deníků: případ akvizice mediální skupiny MAFRA
Iveta Štveráková -
Celní válka mezi Srbskem a Rakousko-Uherskem 1906-1911, její reflexe v dobovém českém tisku a vliv na české hospodářství
Zbyněk Oubrecht -
Vliv internetu na prodej deníků v ČR
Michal Děd -
Senioři a ageismus
Kateřina Procházková -
Ageismus v televizním zpravodajství
Jana Hladíková -
Ageismus a prezentace seniorů v televizních reklamách
Veronika VÝLETOVÁ