Bc. Pavel Drabina

Bakalářská práce

Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama

The new media and tv advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi digitálních médií na poli televizní reklamy. Text má dvě hlavní části – v první teoreticky ukotvím žánr a krátce charakterizuji výrazové prostředky a komunikační strategie. Ve druhé pak popíši vznik digitálního videa Propagačního spotu Brna, města studentů a pokusím se obhájit zvolené výrazové prostředky. Čtenář zde bude seznámen s fázemi vzniku filmu, s komunikací …více
Abstract:
This bachelors thesis is focused on the abilities of digital media in a television advertisment. Text is divided into two parts – in the first one, I will point the genre and shortly characterize expressional instruments and communication strategies. In the second part I will describe the creating process of digital video Propagation spot of Brno, the student city and I will try to explain chosen expressional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
  • Vedoucí: Mgr. David Kořínek
  • Oponent: PhDr. Jiřina Salaquardová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika