Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama – Bc. Pavel Drabina
Bc. Pavel Drabina
Bakalářská práce
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
The new media and tv advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi digitálních médií na poli televizní reklamy. Text má dvě hlavní části – v první teoreticky ukotvím žánr a krátce charakterizuji výrazové prostředky a komunikační strategie. Ve druhé pak popíši vznik digitálního videa Propagačního spotu Brna, města studentů a pokusím se obhájit zvolené výrazové prostředky. Čtenář zde bude seznámen s fázemi vzniku filmu, s komunikací …víceAbstract:
This bachelors thesis is focused on the abilities of digital media in a television advertisment. Text is divided into two parts – in the first one, I will point the genre and shortly characterize expressional instruments and communication strategies. In the second part I will describe the creating process of digital video Propagation spot of Brno, the student city and I will try to explain chosen expressional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qzf7z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: PhDr. Jiřina Salaquardová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Výrazové prostředky ve vybraných fiktivních dokumentárních filmech
Ilona Malá -
Výrazové prostředky reklamního videa
Daniel Zeman -
Současný videoklip a jeho výrazové prostředky
Filip Šašek -
Střihová skladba flashbacku v sovětských filmech o Velké vlastenecké válce
Elvira Dulskaia -
Jump scare jako výrazový prostředek ve filmech Pavla Soukupa
Anita Ullverová