Linda BAMBUŠKOVÁ

Diplomová práce

Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na 1. stupni ZŠ

How to Address English Instruction in Primary Heterogeneous Class
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem "Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na prvním stupni ZŠ" poukazuje na složitost vyučování cizího jazyka v heterogenních skupinách.. Práce se zabývá organizací výuky a popisuje možnosti výuky anglického jazyka na prvním stupni ZŠ. Cíle: zmapovat výuku anglického jazyka na 1. stupni ZŠ zmapovat domácí přípravu žáků do hodin anglického jazyka
Abstract:
This diploma thesis "How to Address English Instruction in Primary Heterogeneous Class" points out to complexity teaching in heterogeneous groups. The thesis describes organising education and shows posibility teaching English language in Primary class. - mapping teaching instructions in Primary Heterogeneous class - mapping pupils home preparing for English lessons.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ivona Cindlerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAMBUŠKOVÁ, Linda. Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol