Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu – Bc. Monika Hilenková
Bc. Monika Hilenková
Bachelor's thesis
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Abstract:
Téma této bakalářské práce je zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu. Cílem této práce je přijít na to, s čím jsou zákazníci nespokojení a co můžeme udělat pro to, aby se tento problém vyřešil. V rozhovoru s majitelem je použit polostrukturovaný rozhovor. Od zákazníků byla získávána zpětná vazba dotazníkovým šetřením. Diskuse výsledků a návrh opatření je zaměřen na …moreAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the feedback of customers in the retail business company, which I have chosen. The goal of this bachelor thesis is to find out what aspects customers are not satisfied with and what the company do to improve it. In the interview with the owner of the company a semi-structured interview is used. The feedback from customers has been obtained by questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/wv99u/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Martíšek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HILENKOVÁ, Monika. \textit{Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/rmq3n9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Developing KPI System for Customer Services
Illya Dragan -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Michal Veselý -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
Nicole Kořínková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková