Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu – Bc. Monika Hilenková
Bc. Monika Hilenková
Bakalářská práce
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Anotace:
Téma této bakalářské práce je zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu. Cílem této práce je přijít na to, s čím jsou zákazníci nespokojení a co můžeme udělat pro to, aby se tento problém vyřešil. V rozhovoru s majitelem je použit polostrukturovaný rozhovor. Od zákazníků byla získávána zpětná vazba dotazníkovým šetřením. Diskuse výsledků a návrh opatření je zaměřen na …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the feedback of customers in the retail business company, which I have chosen. The goal of this bachelor thesis is to find out what aspects customers are not satisfied with and what the company do to improve it. In the interview with the owner of the company a semi-structured interview is used. The feedback from customers has been obtained by questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wv99u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Martíšek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HILENKOVÁ, Monika. \textit{Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/rmq3n9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Developing KPI System for Customer Services
Illya Dragan -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Michal Veselý -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
Nicole Kořínková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková