Obchodní strategie vybraného podniku – Jan REITMAIER
Jan REITMAIER
Bakalářská práce
Obchodní strategie vybraného podniku
Bussines Strategy of an Opted Company
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřená na obchodní strategii společnosti Fortion Network. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části se soustředí na charakteristiku malých a středních podniků, B2B trh, analýzu konkurence, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a obchodní strategii. V druhé praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na Fortion Networks …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is aimed on business strategy of Fortion Networks. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part is focused on characteristics of the small and medium-sized enterprises, B2B market, analysis of business competition, the external and the internal environment analysis, SWOT analysis and business strategy. In the second practical part are pieces of knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Sova Martinovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REITMAIER, Jan. Obchodní strategie vybraného podniku. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Leona Bezstarostiová -
Analýza konkurence
Kateřina Angerová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Marcela Synková -
Analýza konkurence obchodní firmy na trhu s nábytkem
Dan Sedláček -
Analýza konkurence v podmínkách obchodní společnosti
Lenka Plačková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Nastassia Malets