Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality – Bc. Tomáš Bukový
Bc. Tomáš Bukový
Master's thesis
Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality
Events of Contemporary Zlín in a Virtual Reality Application
Abstract:
Cílem této diplomové práce je převést již existující počítačovou aplikaci zabývající se vizualizací Zlína z pohledu třetí osoby, která byla vytvořena v rámci předcházející bakalářské práce, na interaktivní aplikaci virtuální reality. Aplikace bude umožňovat prohlížení aktuálních událostí a významných staveb dle jejich polohy zasazené do 3D modelu města. Program Blender byl použit pro úpravy modelu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to convert an existing computer application focused on the visualization of Zlín from a third-person perspective, which was created in the previous bachelor thesis, into an interactive virtual reality application. The application will allow viewing current events and important buildings according to their location embedded in a 3D model of the city. Blender was used to modify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bukový, Tomáš. Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Information Technologies / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Martin Zejda -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Testování virtuálního akustického prostoru s využitím HMD
Viktor Jarolímek