Identifikace eticko–ekonomických aspektů reklamy ve sféře podnikání – Gabriela Gužíková
Gabriela Gužíková
Bachelor's thesis
Identifikace eticko–ekonomických aspektů reklamy ve sféře podnikání
Identification of Ethical-economic Aspects of Advertising in Business
Abstract:
Tato práce řeší současné pojetí reklamy, jak z té etické stránky, tak je zde nastíněno ekonomické hledisko v rámci podnikové sféry. Jsou zde nadefinované pojmy: etika, morálka, podnikatelská etika. Dále můžeme nakouknout na historický vývoj reklamy a zaměření na regulaci reklamy na území České republiky. Zvolená problematika byla řešena pomocí kvantitativní metody – dotazníkové šetření. Výzkumem bylo …moreAbstract:
Topic of this work is addressed to contemporary advertising from an ethical and economic point of view. There are definitions of ethics, morality and business ethics. This work also includes the informations about historical evolution of advertising and it is especially interested in regulations of advertising in the Czech republic. The common knowledge of ethics in advertising among society was searched …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107412
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Martin Černek
- Reader: Štěpánka Staňková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GUŽÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Identifikace eticko–ekonomických aspektů reklamy ve sféře podnikání}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rmzefc/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Jana Hájková -
Etika a reklama
Anna Zavadilová -
Etika v reklamě
Eliška Rybarová -
Etika v reklamě
Anastasiia Yatsun -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etika v reklamě
Tereza Martinovská