Bc. Tereza Skučková

Diplomová práce

Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace

Sales promotion as an effective tool of marketing communications
Anotace:
V diplomové práci jsem analyzovala možnosti podpory prodeje v podniku. Jakými nástroji je možné využít propagaci nových produktů či služeb. Jak aplikovat nové výrobky, jak oslovit zákazníka a získat si jeho přízeň. V diplomové práci se zabývám tématem podpora prodeje v podniku, protože v dnešní době je velmi důležité přicházet s inovativními nápady, vzhledem k masivní konkurenci na trhu. Získat si …více
Abstract:
In my thesis I analyzed the possibilities of sales promotion in the company. What instruments can be used to promote new products or services. How to apply new products to reach customers and gain his favor. The thesis is focused on the promotion of sales in the company, because nowadays it is very important to come up with innovative ideas due to massive competition in the market. Acquire new customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní