Bc. Tereza Skučková

Master's thesis

Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace

Sales promotion as an effective tool of marketing communications
Abstract:
V diplomové práci jsem analyzovala možnosti podpory prodeje v podniku. Jakými nástroji je možné využít propagaci nových produktů či služeb. Jak aplikovat nové výrobky, jak oslovit zákazníka a získat si jeho přízeň. V diplomové práci se zabývám tématem podpora prodeje v podniku, protože v dnešní době je velmi důležité přicházet s inovativními nápady, vzhledem k masivní konkurenci na trhu. Získat si …more
Abstract:
In my thesis I analyzed the possibilities of sales promotion in the company. What instruments can be used to promote new products or services. How to apply new products to reach customers and gain his favor. The thesis is focused on the promotion of sales in the company, because nowadays it is very important to come up with innovative ideas due to massive competition in the market. Acquire new customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní