E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje – Bc. Zdeněk Humplík
Bc. Zdeněk Humplík
Bachelor's thesis
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
E-business and social networks. Their utilization in the Sales promotion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a e-business. V teoretické části jsou popsány funkce a nástroje sociálních sítí. Zaměřuji se zejména na nejznámější a nejužívanější sociální sít v České republice – Facebook. V praktické části práce analyzuji získané znalosti na praktických příkladech a to na konkrétních stránkách. Jsou staveny hodnotící kritéria, která porovnávám a v závěru doporučuji …moreAbstract:
This thesis deals with online marketing and e-business. The theoretical part describes the functions and social networking tools. I mainly focused on the best known and most widely used social network in the Czech Republic - Facebook. In the practical part I analyze the acquired knowledge to practical examples and at specific sites. They are built benchmarks that compare and finally proposes recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lbcn7/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů
Markéta Jouklová -
Marketingová komunikace volejbalového klubu Ostrava z.s.
Ondřej MIKLOSZ -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar