E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje – Bc. Zdeněk Humplík
Bc. Zdeněk Humplík
Bachelor's thesis
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
E-business and social networks. Their utilization in the Sales promotion
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a e-business. V teoretické části jsou popsány funkce a nástroje sociálních sítí. Zaměřuji se zejména na nejznámější a nejužívanější sociální sít v České republice – Facebook. V praktické části práce analyzuji získané znalosti na praktických příkladech a to na konkrétních stránkách. Jsou staveny hodnotící kritéria, která porovnávám a v závěru doporučuji …viacAbstract:
This thesis deals with online marketing and e-business. The theoretical part describes the functions and social networking tools. I mainly focused on the best known and most widely used social network in the Czech Republic - Facebook. In the practical part I analyze the acquired knowledge to practical examples and at specific sites. They are built benchmarks that compare and finally proposes recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lbcn7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů
Markéta Jouklová -
Marketingová komunikace volejbalového klubu Ostrava z.s.
Ondřej MIKLOSZ -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar