Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce – Bc. Diana Hološková
Bc. Diana Hološková
Diplomová práce
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Project about Creating an Online Exhibition to Improve the Promotion of the Artwork of the Selected Artist
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na vytvorenie projektu online vernisáže maliara Michala Janovského, ktorého cieľom je zlepšenie propagácie výtvarných diel daného autora. Diplomová práca sa konkrétnejšie sústreďuje na oblasti marketingovej komunikácie, digitálneho marketingu, kultúrnych a kreatívnych priemyslov a špecifík marketingu v kultúre zameraného na art marketing. Vyhodnocuje vybrané situačné analýzy …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the creation of an online vernissage project of the painter Michal Janovský, the aim of which is to improve the promotion of the author's artworks. The diploma thesis focuses more specifically on the areas of marketing communication, digital marketing, cultural and creative industries and the specifics of cultural marketing focused on art marketing. It evaluates selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLOŠKOVÁ, Diana. \textit{Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rnembj/.
Jak správně citovat práci
Hološková, Diana. Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management