Denisa Krejzlíková

Bakalářská práce

Srovnání marketingového mixu nápojů Coca-Cola a Kofola

Comparison of Marketing Mix of Drinks Coca-Cola and Kofola
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem nápojů Coca-Cola a Kofola. Cílem práce je porovnat marketingový mix těchto nápojů a navrhnout doporučení na jejich zlepšení. Práce se nejdříve věnuje definici marketingu, marketingovému prostředí a jednotlivým částem marketingového mixu, který zahrnuje produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Následně jsou představeny nápoje Coca-Cola a Kofola a srovnány …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the marketing mix of drinks Coca-Cola and Kofola. The aim of this thesis is to compare marketing mix of these drinks and to suggest recommendations for their improvement. First, the focus is on a definition of terms like marketing, marketing environment and all the parts of the marketing mix that includes product, price, place and promotion. Drinks Coca-Cola and Kofola …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81867