Analýza crowdfundingu v ČR, SR a v USA, na príklade porovnania podobných typov kampaní. – Aleš Slúka
Aleš Slúka
Bakalářská práce
Analýza crowdfundingu v ČR, SR a v USA, na príklade porovnania podobných typov kampaní.
Analýza crowdfundingu v ČR, SR a v USA na příkladu porovnání podobných typů kampaní.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice crowdfundingu, relativně novému způsobu financovaní s použitím moderních technologií. Dále se zaobírá motivací investorů a autorů crowdfundingových projektů k jeho využití, porovnáním průběhu konkrétních podobných kampaní ve vybraných státech a jeho vlivu na celkovou úspěšnost kampaně. Teoretická část práce definuje crowdfunding, jeho typy, vlastnosti a technologické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the exploring the business of crowdfunding, a relatively new way of financing using modern technology. The motivation of potentional investors or people needing investment to employ this method of funding is also discussed, comparing the course of specific similar campaigns in the countries named above, and the influence of the general campaign success. The theoretical …víceAbstract:
Bakalárska práca sa venuje problematike crowdfundingu, relatívne novému spôsobu financovania s použitím moderných technológií. Ďalej sa zaoberá motiváciou investorov a autorov crowdfundingových projektov k jeho využitiu, porovnaním priebehu konkrétnych podobných kampaní vo vybraných štátoch a jeho vplyvu na celkovú úspešnosť kampane. Teoretická časť práce definuje crowdfunding ako taký, jeho typy, …víceKlíčová slova
SR Kickstarter porovnaní kampaní ČR crowdsourcing Crowdfunding USA web 2.0 crowdfundingová kampaň Indiegogo HitHit Startovač Reward-based crowdfunding motivace
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Pavel Zimmermann
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Crowdfunding jako nástroj financování podniku
Jitka Došková -
Crowdfunding neziskových organizací: motivace autorů projektů a přispěvatelů
Kateřina Kodetová -
Crowdfunding jako nový fenomén
Barbora Jiříčková -
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Matej Halahija -
Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures
Ľudmila Borošová -
Porovnanie rozvoja crowdfundingu v Česku a na Slovensku oproti Veľkej Británii
Terézia Tisoňová