Geografie místa ve školních vzdělávacích programech na základních školách – Mgr. Jan Kletečka
Mgr. Jan Kletečka
Bakalářská práce
Geografie místa ve školních vzdělávacích programech na základních školách
Spatial Geography in School Educational Programs at Basic Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou školních vzdělávacích programů pro základní vzdělávání vybraných základních škol kraje Vysočina se zřetelem na učivo místního regionu a regionů České republiky. Důraz je kladen především na základní charakteristiky učebního plánu, jakými jsou očekávané výstupy, školní výstupy, průřezová témata, časová dotace hodin zeměpisu atd.. V práci jsou prezentovány také výsledky …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of school educational programs for basic education in selected primary schools of region Vysocina with respect to the subject matter of the local region and regions of the Czech Republic. The emphasis is placed on the basic characteristics of the curriculum, such as expected outcomes, school outcomes, cross-cutting themes, time devoted to geography lessons, etc. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fyr5x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
- Vedoucí: Mgr. Darina Mísařová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Johana Ringelová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací program očima učitelů
Veronika Žáková -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ