Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku – Bc. Alena Kšádová
Bc. Alena Kšádová
Master's thesis
Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku
The marketing Campaign including a project of the Communication Mix for Selected Products from a Textile Company
Anotácia:
Tématem diplomové práce je „Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilního podniku“. Jejím cílem je navrhnout vhodné nástroje, komunikační mix a správné načasování marketingové kampaně pro módní značku Wrangler. Teoretická část shrnuje marketingové poznatky o produktu, distribuci, cenové politice a komunikaci, na jejichž základě jsou marketingové kampaně tvořeny …viacAbstract:
Abstract The theme of the thesis is "The marketing Campaign including a project of the Communication Mix for the Selected Product from a Textile Company". Its aim is to design appropriate tools, communication mix and timing of marketing campaigns for fashion brand Wrangler. The theoretical part summarizes the findings of the product marketing, distribution, pricing and communication on the basis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/idvfd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŠÁDOVÁ, Alena. \textit{Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/rnkjri/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík