Crowdfunding se zaměřením na Kickstarter a jeho kampaně – Bc. Jakub Špaček
Bc. Jakub Špaček
Master's thesis
Crowdfunding se zaměřením na Kickstarter a jeho kampaně
Crowdfunding focused on Kickstarter and its campaigns
Anotácia:
Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat vybrané crowdfundingové kamapně, které využily platformu Kickstarter. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy, které se týkají crowdfundingu a jeho vývoje. V praktické části jsou popsány a analyzovány vybrané crowdfundingové kampaně. Na závěr jsou navrženy doporučení tvůrcům kampaní.Abstract:
Goal of thesis is to describe and analyse selected crowdfunding campaigns which used platform named Kickstarter. Basic terms concerning crowdfunding and its development are defined in the theoretical part. Selected crowdfunding campaigns are described and analysed in the practical part. Recommendations to campaign creators are suggested in conclusion.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPAČEK, Jakub. \textit{Crowdfunding se zaměřením na Kickstarter a jeho kampaně} [online].
Pardubice, 2015 [cit. 2021-01-18]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/rnmvjy/>.
Diplomová práca.
Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration.
Vedoucí práce Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D..
Jak správně citovat práci
Špaček, Jakub. Crowdfunding se zaměřením na Kickstarter a jeho kampaně. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost
Jakub Stingl -
Internet a sociální sítě v předvolebních kampaních
Ivana Dolanová -
AntiSec: hacktivistická kampaň za svobodu na internetu
Alena Brožová