Autobiographical Features in Eugene O'Neill's Plays – Bc. Denisa Šantová
Bc. Denisa Šantová
Bakalářská práce
Autobiographical Features in Eugene O'Neill's Plays
Autobiographical Features in Eugene O'Neill's Plays
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je potvrdit výrok, že je Eugene O’Neill autobiografický dramatik, což bude provedeno komparací jeho skutečného života s divadelními hrami, které napsal. Budou představeny jeho ženy a rodina, roky, které strávil na moři v době svého mládí a jeho nemoc, ale také jeho celoživotní problém, kterým byl alkoholismus, to vše za účelem najít podobné prvky i v jeho literárním díle …víceAbstract:
The objective of this thesis is the claim that Eugene O’Neill is an autobiographical playwright and proving this statement by comparing his real life and plays, while searching for similar aspects by describing his women and family and, additionally, his life-long problem of alcoholism, seafaring years of his youth and sickness. As a tool for such comparison serves analysis of his dramatic works, mainly …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z0f18/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kačer, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Drama and Drama Techniques in the Context of Teaching English to Adults
Jana Hrdličková -
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Victoria Spaulding -
Televizní seriály pro dospívající: Teen drama jako mezinárodní fenomén a jeho podoby v České republice
Anežka Malčíková -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
The Topic of Resistance in/within Contemporary British Drama Using Memory
Salim .