Marketingová strategie značky NA-KD – Yuliia Makarova
Yuliia Makarova
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky NA-KD
Marketing strategy of the NA-KD brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii značky NA-KD a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Práce se dělí na dvě části. Teoretická se skládá ze dvou kapitol, jež charakterizují základní marketingové pojmy a slouží jako základ pro vypracování praktické části. První kapitola se zaměřuje na vymezení pojetí a významu marketingu, značky, marketingové strategie a marketingového …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the current marketing strategy of the brand NA-KD and suggest ways to improve it. The thesis is divided into two parts. The theoretical one consists of two chapters, which characterize the basic marketing concepts and serve as a basis for the practical part. The first chapter focuses on defining the concept and meaning of marketing, branding, marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Vadim Semenenko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
Yihan Wang -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav
Ludmila Poskočilová -
Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café"
Guldana Yerengaliyeva