Eva Vavříková
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu vína
Consumer Typology on the Wine Market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu typologie zákazníků na trhu vína. Cílem bylo navrhnout typologii zákazníků na tomto trhu, a poté vypracovat návrhy a doporučení pro prodejce, vinaře a také pro jednotlivé skupiny zákazníků na trhu s vínem. Výzkum byl realizován prostřednictvím online dotazování. Za pomoci shlukové analýzy byly vytvořeny celkem čtyři skupiny zákazníků, jenž jsou charakteristické …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the creation of a typology of customers on the wine market. The main goal was to propose a typology of customers on this market, and then to develop suggestions and recommendations for retailers, winemakers and also for the different customer groups on the wine market. The research was carried out through an online survey. With the help of cluster analysis, a total of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149408
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie zákazníků na trhu piva
Lucie Majerová -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková