Eva Vavříková
Master's thesis
Typologie zákazníků na trhu vína
Consumer Typology on the Wine Market
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu typologie zákazníků na trhu vína. Cílem bylo navrhnout typologii zákazníků na tomto trhu, a poté vypracovat návrhy a doporučení pro prodejce, vinaře a také pro jednotlivé skupiny zákazníků na trhu s vínem. Výzkum byl realizován prostřednictvím online dotazování. Za pomoci shlukové analýzy byly vytvořeny celkem čtyři skupiny zákazníků, jenž jsou charakteristické …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the creation of a typology of customers on the wine market. The main goal was to propose a typology of customers on this market, and then to develop suggestions and recommendations for retailers, winemakers and also for the different customer groups on the wine market. The research was carried out through an online survey. With the help of cluster analysis, a total of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149408
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Tereza Prešnajderová
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie zákazníků na trhu piva
Lucie Majerová -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková