Návrh prodejní strategie pro speciální textilní výrobek – Pavel Motl
Pavel Motl
Bakalářská práce
Návrh prodejní strategie pro speciální textilní výrobek
Proposal of sales strategy for the special textile product
Anotace:
Předmětem bakalářská práce je charakteristika záchranného evakuačního setu a zmapování konkurenčních výrobků na trhu. Zabývá se vhodnými možnostmi propagace, distribuce a prodeje do veřejného i neveřejného sektoru. Důraz je kladen na přiměřenost vynaložených nákladů na propagaci, a tím i návratnost takto investovaných prostředků.Abstract:
The objctive of the thesis is to explore the characteristics of the evacuation rescue kit as well as to map out competitive products in the market. The work analyses potential marketing and distribution options, sale into public and commercial sector. Further focus is on reasonable promotional cost and associated return on investment of the product.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Motl, Pavel. Návrh prodejní strategie pro speciální textilní výrobek. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Kateřina Ratajová -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU
Andrea Klichová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR
Šárka Anýžová -
Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Karolina Pelcová -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Kateřina Málková -
Způsoby a formy veřejné ochrany investic
Rudolf Požár
Název
Vložil
Vloženo
Práva