Návrh prodejní strategie pro speciální textilní výrobek – Pavel Motl
Pavel Motl
Bachelor's thesis
Návrh prodejní strategie pro speciální textilní výrobek
Proposal of sales strategy for the special textile product
Abstract:
Předmětem bakalářská práce je charakteristika záchranného evakuačního setu a zmapování konkurenčních výrobků na trhu. Zabývá se vhodnými možnostmi propagace, distribuce a prodeje do veřejného i neveřejného sektoru. Důraz je kladen na přiměřenost vynaložených nákladů na propagaci, a tím i návratnost takto investovaných prostředků.Abstract:
The objctive of the thesis is to explore the characteristics of the evacuation rescue kit as well as to map out competitive products in the market. The work analyses potential marketing and distribution options, sale into public and commercial sector. Further focus is on reasonable promotional cost and associated return on investment of the product.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Motl, Pavel. Návrh prodejní strategie pro speciální textilní výrobek. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Kateřina Ratajová -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU
Andrea Klichová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR
Šárka Anýžová -
Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Karolina Pelcová -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Kateřina Málková -
Způsoby a formy veřejné ochrany investic
Rudolf Požár
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights