Andrea Gašpárková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikácia spoločnosti Autobusová doprava Púchov, a. s. s využitím informačných technológií

Marketingová komunikace společnosti Autobusová doprava Púchov, a. s. s využitím informačních technologií
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá marketingovou komunikací vybrané firmy. Na základě analýzy podniku a jeho okolí, zákazníků, současného stavu marketingové komunikace a výsledků dotazníkového průzkumu jsou vypracované nové myšlenky využití prostředků komunikačního mixu. Hlavní část tvoří nová webové prezentace. Závěrem práce je kalkulace celkových nákladů na implementaci daných návrhů.
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of the selected company. It involves evaluation of many factors through thorough analysis of the company. They include the companies surrounding, its customers, the current state of marketing communication and the results of the questionnaire survey. In turn, new ideas of using the elements of communication mix are elaborated on. The main part …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou vybranej firmy. Na základe analýzy podniku a jeho okolia, zákazníkov, súčasného stavu marketingovej komunikácie a výsledkov dotazníkového prieskumu sú vypracované nové myšlienky využitia prostriedkov komunikačného mixu. Hlavnú časť tvorí návrh novej webovej prezentácie. Záverom práce je kalkulácia celkových nákladov na implementáciu daných návrhov …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management