Mgr. Zuzana ROMBOVÁ

Bachelor's thesis

Moderní multimediální podpora výuky v logice

Advanced multimedia support for learning in logic
Abstract:
V této práci je popsána základní charakteristika výrokové a predikátové logiky, jsou vysvětleny základní pojmy logiky a logické spojky. Dále jsou nastíněny základní typy výuky logiky na Ostravské univerzitě v Ostravě a je navržen materiál pro podporu výuky kurzu LZUI1 jak pro studenty, tak i pro vyučující. Práce také obsahuje materiály použitelné ve výuce, které zahrnují cvičebnici, animace, elektronické …more
Abstract:
In the text basic characteristics of propositional and predicate logic are described, standard terms of logic and logical connectives are explained. Basic types of teaching of logic at the University of Ostrava are outlined and there is the material created for support learning in the course LZUI1 for students and for teachers as well. This work contains materials that can be used for education. They …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Accessible from:: 21. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: RNDr. Martin Kotyrba, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ROMBOVÁ, Zuzana. Moderní multimediální podpora výuky v logice. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / field:
Information Science / Informatika - Anglický jazyk a literatura (dvouoborové)

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.