Praktické využití modelu vícekriteriální analýzy variant – Kateřina Štěpánová
Kateřina Štěpánová
Bakalářská práce
Praktické využití modelu vícekriteriální analýzy variant
Practical use of multi-criteria decision model
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vícekriteriální analýzy variant. Cílembakalářské práce je pomocí metod vícekriteriální analýzy variant vybrat vhodný produkt dozvoleného podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická částpráce shrnuje současnou problematiku a poznatky vícekriteriální analýzy variant nazákladě dostupné odborné literatury. V praktické části jsou vyuţity …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with Multiple-criteria decision analysis. The aim of the bacheloris to select a suitable product for the selected company. Decision is based on applicationof the Multiple-criteria decision. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part summarizes the current issues and findings of multiple-criteria analysisof variants based on available literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Kvasnička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Decision making fotbalového rozhodčího
Zdeněk Nahodil -
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
An Analysis of the Influence of the Macroeconomic Environment on Managerial Decision-Making in Practice
Jakub Tejkl -
Behavioral Biases in Macroeconomics and Macroeconomic Decision-Making
Clara Panse -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Sentiment Analysis and its Application in Managerial Decision Making
Miloš Švaňa -
Utilization of Predictive Data Analytics in Enhanced Oil Recovery Optimization and Decision Making
Mohammed Al-Mulla
Název
Vložil
Vloženo
Práva