Bc. Viet Linh Vu

Diplomová práce

Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University

Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
Abstract:
Marketing and selling have a relationship existed as long as the business itself. Throughout the development of mankind, marketing definition also changed significantly as the posters in the corner now become the billboard, door-to-door salesman now become telemarketer or signs become Logos. The transformation of digital brings new opportunities to every industry or even totally create a new one, as …více
Abstract:
Marketing and selling have a relationship existed as long as the business itself. Throughout the development of mankind, marketing definition also changed significantly as the posters in the corner now become the billboard, door-to-door salesman now become telemarketer or signs become Logos. The transformation of digital brings new opportunities to every industry or even totally create a new one, as …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vu, Viet Linh. Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University . Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe