Marek Fišera

Bakalářská práce

Vplyv sociálnej triedy na vnímanie športových aktivít českých spotrebiteľov

Vliv sociální třídy na vnímání sportovních aktivit českých spotřebitelů
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu sociální třídy na výběr a frekvenci sportovních aktivit v kontextu českého spotřebitele. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako spotřební chování, modely chování spotřebitele a uvádí nejvýznamnější stratifikační teorie společně se socioekonomickými klasifikačními schématy. V analytické části, prostřednictvím kvalitativního výzkumu, definuje vybrané sociálně …více
Abstract:
The thesis deals with the influence of social class on the choice and frequency of sports activities in the context of Czech consumers. The theoretical part defines basic terms such as consumer behavior, models of consumer and outlines most important stratification theories, together with socio-economic classification schemes. The analytical part identifies through qualitative research a selection …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou vplyvu sociálnej triedy na výber a frekvenciu športových aktivít v kontexte českého spotrebiteľa. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy ako spotrebné chovanie, modely chovania spotrebiteľa a uvádza najvýznamnejšie stratifikačné teórie spolu so socioekonomickými klasifikačnými schémami. V analytickej časti prostredníctvom kvalitatívneho výskumu definuje vybrané …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
  • Vedoucí: Zuzana Chytková
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48401

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management