Interní nebo externí kontaktní centrum v bankách /finančních institucích – Ing. Karel Jelínek
Ing. Karel Jelínek
Bakalářská práce
Interní nebo externí kontaktní centrum v bankách /finančních institucích
Anotace:
Boj o klienty probíhající v současném světě staví firmy před nové výzvy ve všech oblastech podnikání. Dlouhodobě úspěšné udržení si místa na trhu vyžaduje především dobrou znalost svých zákazníků, zájem o jejich trvale se měnící potřeby, sledování úrovně jejich spokojenosti a nabídku kompletního servisu k poskytovaným službám a produktům. Jaké prostředky a technologie lze použít? Nabízí se mnoho variant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/cop5m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
- Vedoucí: Ing. Dana Herciková
- Oponent: Ing. Martina Marková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Adaptační proces nezdravotnických, nelékařských a lékařských profesí ve společnosti G-CENTRUM Olomouc
Adriana Jemelková -
Adaptační proces na Call Centru společnosti XY
Petra Arnold Zrubková -
Adaptační proces nových pracovníků ve stanoveném podniku
Markéta Kanisová -
Adaptační proces nového zaměstnance v organizaci
Kateřina SCHEJBALOVÁ -
Adaptační proces nového zaměstnance ve vybrané společnosti
Johana ŠRÁMKOVÁ -
Adaptační proces zaměstnance v prostředí centra sdílených služeb
Eva DRGAČOVÁ -
Domov pro seniory, adaptační proces a finanční dostupnost pobytu z pohledu klientů
Eliška URBANOVÁ -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová