Ing. Karel Jelínek

Bachelor's thesis

Interní nebo externí kontaktní centrum v bankách /finančních institucích

Abstract:
Boj o klienty probíhající v současném světě staví firmy před nové výzvy ve všech oblastech podnikání. Dlouhodobě úspěšné udržení si místa na trhu vyžaduje především dobrou znalost svých zákazníků, zájem o jejich trvale se měnící potřeby, sledování úrovně jejich spokojenosti a nabídku kompletního servisu k poskytovaným službám a produktům. Jaké prostředky a technologie lze použít? Nabízí se mnoho variant …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Dana Herciková
  • Reader: Ing. Martina Marková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS