Interní nebo externí kontaktní centrum v bankách /finančních institucích – Ing. Karel Jelínek
Ing. Karel Jelínek
Bachelor's thesis
Interní nebo externí kontaktní centrum v bankách /finančních institucích
Abstract:
Boj o klienty probíhající v současném světě staví firmy před nové výzvy ve všech oblastech podnikání. Dlouhodobě úspěšné udržení si místa na trhu vyžaduje především dobrou znalost svých zákazníků, zájem o jejich trvale se měnící potřeby, sledování úrovně jejich spokojenosti a nabídku kompletního servisu k poskytovaným službám a produktům. Jaké prostředky a technologie lze použít? Nabízí se mnoho variant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/cop5m/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
- Supervisor: Ing. Dana Herciková
- Reader: Ing. Martina Marková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNEK, Karel. \textit{Interní nebo externí kontaktní centrum v bankách /finančních institucích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2006. Available from: https://theses.cz/id/rortq7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Adaptační proces nezdravotnických, nelékařských a lékařských profesí ve společnosti G-CENTRUM Olomouc
Adriana Jemelková -
Adaptační proces na Call Centru společnosti XY
Petra Arnold Zrubková -
Adaptační proces nových pracovníků ve stanoveném podniku
Markéta Kanisová -
Adaptační proces nového zaměstnance v organizaci
Kateřina SCHEJBALOVÁ -
Adaptační proces nového zaměstnance ve vybrané společnosti
Johana ŠRÁMKOVÁ -
Adaptační proces zaměstnance v prostředí centra sdílených služeb
Eva DRGAČOVÁ -
Domov pro seniory, adaptační proces a finanční dostupnost pobytu z pohledu klientů
Eliška URBANOVÁ -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová