Hana Stručovská

Master's thesis

Marketing českých politických stran v roce 2010

Political Marketing in the Czech Republic 2010. Campaigns for Chamber of Deputies election.
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Politický marketing ČR 2010. Kampaně do PS PČR" má za cíl zmapovat politický marketing nejvýznamnějších českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Práce se zaměřuje především na marketingové kampaně stran a jejich nejvýraznější momenty, které měly vliv na výsledky voleb. Práce je zasazena do konkrétní politické situace. Nejprve …viac
Abstract:
The Master Thesis Political Marketing in the Czech Republic 2010. Campaigns for Chamber of Deputies election aims to reveal the political marketing of the most important Czech political parties foregoing the Chamber of Deputies election. The thesis is focused on marketing campaigns of parties and their most marked moments, which had an impact on the election results. The thesis is set in the concrete …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
  • Vedúci: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Jakub Šanda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28914