Marketing českých politických stran v roce 2010 – Hana Stručovská
Hana Stručovská
Master's thesis
Marketing českých politických stran v roce 2010
Political Marketing in the Czech Republic 2010. Campaigns for Chamber of Deputies election.
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Politický marketing ČR 2010. Kampaně do PS PČR" má za cíl zmapovat politický marketing nejvýznamnějších českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Práce se zaměřuje především na marketingové kampaně stran a jejich nejvýraznější momenty, které měly vliv na výsledky voleb. Práce je zasazena do konkrétní politické situace. Nejprve …viacAbstract:
The Master Thesis Political Marketing in the Czech Republic 2010. Campaigns for Chamber of Deputies election aims to reveal the political marketing of the most important Czech political parties foregoing the Chamber of Deputies election. The thesis is focused on marketing campaigns of parties and their most marked moments, which had an impact on the election results. The thesis is set in the concrete …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28914
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
- Vedúci: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jakub Šanda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28914
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketingové strategie v politických kampaních
Michal Koutský -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
Tomáš Duchoň -
Volební strategie vybraných politických stran na plakátech během první poloviny 20. let 20. století.
Petr Jelínek -
Analýza komunikační strategie TOP 09 v předvolební kampani 2013
Barbora Vávrová -
Volební strategie Občanské demokratické strany do Evropského parlamentu v roce 2014
Vítězslav Tvaroh