MgA. Elena Knápková
Bachelor's thesis
Generálbasová škola G. Muffata
The Continuo treatise of. G. Muffat
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o generálbasové škole Georga Muffata. První kapitola se zabývá generálbasovou praxí 17. století v německy mluvících zemích. Následuje životopis Georga Muffata. Poté je analyzována samotná škola Regulae concentuum partiturae. Formuluji základní principy tohoto dvoudílného rozsáhlého spisu a přikládám k nim nejzajímavější Muffatovy realizace.Abstract:
This bachelor papers deals with the continuo treatise of George Muffat. The first chapter gives a general insight in thoroughbass practice in 17th century in German speaking countries, the second chapter is biographical. The following parts concentrate on Muffat´s treatise Regulae concentuum partiturae . I extract basic principles of the vast text and I add the most interesting realizations of Muffat …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/gj5ls/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: prof. Barbara Maria Willi, Ph.D.
- Reader: MgA. Ilona Růčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/gj5ls/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Harpsichord Playing
Theses on a related topic
-
Massinger and Dekker's "The Virgin Martyr" in the Hands of German "Comedianten"
Anna Mikyšková -
Německý jazyk v době baroka - na příkladu kroniky města Žitavy z roku 1716
Rosine Petermann -
Interpretace severoněmecké varhanní hudby 17. století na české barokní varhany
Jiří Kovář -
Pojetí vlasti a země v intelektuální literatuře 17. století.
Ondřej Holba -
Pohoštění vrchnostenským městem (na příkladu Velké Bíteše na konci 17. a počátku 18. století)
Jan Zduba -
Kovové struny na drnkacích nástrojích s hmatníkem v 16. a 17. století
Jan Turek -
Hudební provoz plzeňských františkánů v 17. a 18. století se zaměřením na vícehlasý repertoár
Vít Aschenbrenner