Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě – Lucie SKÝPALOVÁ
Lucie SKÝPALOVÁ
Bachelor's thesis
Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě
The Depiction of Nudity and EroticMotifs In Television Advertisements
Abstract:
Bakalářská práce na téma Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě začíná popisem historie reklamy, a to jak světové, tak i české. Následuje vývoj použití erotických motivů v české reklamě. Dále jsou vysvětleny základní pojmy, především pro pochopení rozdílu mezi erotikou a pornografií. Část práce je věnována genderovým charakteristikám ve spojení s reklamou a erotickými motivy. Hlavní …moreAbstract:
The bachelor thesis, which is called The Depiction of Nudity and Erotic Motifs in Television Advertisements, begins with describing the history of advertising, both global, and Czech. Then, it follows the development of using of erotic motifs in the Czech advertising. The following explains the basic concepts, essential especially for understanding the difference between erotica and pornography. A …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKÝPALOVÁ, Lucie. Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Visual Culture in Education
Theses on a related topic
-
Analýza zobrazování nahoty a erotických motivů v hudebních videoklipech
Lucie SKÝPALOVÁ -
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Vliv medií na mládež
Anežka Daňková -
Vliv televize na audiovizuálního umění na přelomu 50. a 60. let 20. století
Lucie Korbelová -
Vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích
Kristýna Šoborová -
Vliv medií na rozvoj dovedností žáků s ADHD na prvním stupni běžné ZŠ
Michal Mykulin -
Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram
Denisa Kopáčková -
Vliv médií na psychiku člověka
Renata Hronová