Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků – Jakub Šudoma
Jakub Šudoma
Bakalářská práce
Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků
Marketing activities in schools as a tool for recruiting students
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám marketingovou koncepcí vybrané střední školy. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, které se týkají marketingu a trhu vzdělávání, koncepce školního marketingu nebo náboru žáků. V praktické části je uvedena charakteristika školy, její historie a současnost a průzkumné šetření. Následuje diskuze a závěr práce. Práce vychází ze shromážděných informací, obsahuje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Carmen Simonová
- Oponent: doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva