Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků – Jakub Šudoma
Jakub Šudoma
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků
Marketing activities in schools as a tool for recruiting students
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám marketingovou koncepcí vybrané střední školy. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, které se týkají marketingu a trhu vzdělávání, koncepce školního marketingu nebo náboru žáků. V praktické části je uvedena charakteristika školy, její historie a současnost a průzkumné šetření. Následuje diskuze a závěr práce. Práce vychází ze shromážděných informací, obsahuje …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7441
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Carmen Simonová
- Reader: doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights