Jakub Šudoma

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků

Marketing activities in schools as a tool for recruiting students
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zabývám marketingovou koncepcí vybrané střední školy. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, které se týkají marketingu a trhu vzdělávání, koncepce školního marketingu nebo náboru žáků. V praktické části je uvedena charakteristika školy, její historie a současnost a průzkumné šetření. Následuje diskuze a závěr práce. Práce vychází ze shromážděných informací, obsahuje …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB7441

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedúci: Mgr. Carmen Simonová
  • Oponent: doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

University of Hradec Králové

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování

 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses rp6zrw rp6zrw/5
17. 8. 2015
Složky
Soubory
17. 8. 2015
Kohout, J.
17. 8. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.