Bc. Karel KUČERA

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe

Marketing communication of brand Continental as the official partner of FIFA 2006 World Cup for the region East Europe
Abstract:
Diplomový projekt marketingové komunikace značky Continental v regionu East Europe popisuje vytváření marketingových aktivit ve spojení se světovou událostí, Mistrovstvím světa ve fotbale 2006. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současnými komunikačními aktivitami a projektem …more
Abstract:
Diploma project of marketing communication of Continental brand in East Europe region describes development of marketing activities connected with worldwide official partnership, with FIFA World Cup{$\rm^{^{TM}}$}. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, is focused to the brand analyses, present communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 11. 5. 2015
Identifier: 1818

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2005
  • Supervisor: Ing. Magda Pančochová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUČERA, Karel. Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.