Oskar Emir Kostecki
Bakalářská práce
Photography and Colonialism
Fotografie a kolonialismus
Anotace:
A study in the way that "ethnographic" photography has shaped our vision of people from cultures different from ours, ways we interpret such photographs, with regards to ideas of the "exotic", the "other", and what Edward Said termed as "orientalism."Abstract:
Studie tak, že "etnografické" fotografie ovlivňoval naše vize lidí z různých kultur pro nás, z způsobů, jak interpretovat takové fotografie, s ohledem na nápady "exotické", "jiný", a to, co Edward Said nazval jako "orientalism. "Klíčová slova
teorie fotografieKlíčová slova
dějiny fotografieKlíčová slova
kolonialismusKlíčová slova
etnografieKlíčová slova
antropologieKlíčová slova
světová fotografie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: Robert SILVERIO
- Oponent: Viktor KOLÁŘ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Tanec, pohyb, fotografie
Benjamin Peguero -
Josef Moucha - Fotografie
Vladimír Šigut -
Osobnosti brněnské fotografie v hranicích dokumentu
Monika Spilková -
Juxtapozice současné teorie fotografie
Adam Holubovský -
Teorie fotografie v kontextu vizuální kultury: Otázka estetického hodnocení
Barbora Kundračíková -
Fotografie jako historický pramen. Fotografie v procesu budování nové, socialistické skutečnosti.
Barbora Kundračíková -
1. Teoretická část:\nl{}Krása ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy
Matej Chrenka -
Fenomén módní fotografie v teoriích R. Barthese
Milana Derevyanko