Marketingová strategie komunitní stítě Bezones – Anna Kadlčková
Anna Kadlčková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie komunitní stítě Bezones
Marketing strategy of community network Bezones
Abstract:
Bakalářská práce předkládá marketingovou studii jedinečného ambiciózního br-něnského start-up projektu akciové společnosti Bezones, který je primárně zamě-řen na rozvoj obchodních vztahů mezi společnostmi, jejichž cílovým zákazníkem není koncový spotřebitel. V literární rešerši jsou shrnuty teoretické poznatky týka-jící se strategií jako takových a marketingové situační analýzy. V navazující vlastní …moreAbstract:
The bachelor thesis presents a marketing study of the unique ambitious start-up project of the Bezones joint-stock company, which is primarily focused on the de-velopment of business relations between companies whose target customer is not the end consumer. The literature review summarizes theoretical knowledge about strategies and marketing situational analysis. In the following part of the work the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha