Marketingová studie turistické oblasti – Bc. Veronika Láncošová
Bc. Veronika Láncošová
Diplomová práce
Marketingová studie turistické oblasti
The Marketing study of tourist area
Anotace:
Problematika cestovního ruchu je stále velmi důležité téma. Turismus tvoří značnou část ekonomiky vyspělých zemí. V teoretické části této práce jsou obecné informace o turismu v České republice. To zahrnuje faktory, které ovlivňují cestovní ruch, marketing destinace, strategii řízení, politiku turismu, informační systém destinace, vývoj turismu v české republice nebo trendy v turismu. Další část práce …víceAbstract:
The issue of tourist industry is still the important topic. Tourism creates a significant part of economy of developed countries. In the theoretical section of this thesis there are general information about tourism in the Czech Republic. It includes factors, which influence tourist industry, marketing destinations, management strategy, tourism policy, information system of destination, development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k5v4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýzy připravenosti podniku na nové trendy v Industry 4.0
Tereza PROCHÁZKOVÁ -
Trendy v řízení obchodních strategií v praxi podniku
Nigina Umbetova -
Trendy v boji proti novodobému otroctví v kontextu Cíle udržitelného rozvoje č. 8. Případová studie: Kávový průmysl v Brazílii
Lucie Marková -
Trendy v manažmente a ich využitie v praxi manažéra
Kristína Slahučková -
Analýza aktuálních trendů v železniční dopravě v České republice
David Todt -
Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle
Kristián Hadidom -
Zhodnocení právně-institucionální regulace online herního průmyslu v ČR v letech 2017 až 2020 a srovnání s aktuálními trendy na světě
Marek Pohanka -
Udržitelné formy nákupního chování mladé populace se zaměřením na současné trendy v oblasti módy
Stela Bogáňová