Vliv značky na kupní chování – Mgr. Pavla Hančíková
Mgr. Pavla Hančíková
Diplomová práce
Vliv značky na kupní chování
The influence of brand on purchasing behaviour
Anotace:
Cílem práce je navrhnout optimální marketingovou strategii zaměřenou na vybraný segment spotřebitelů pro firmy realizující svoji činnosti v oblasti rychlého občerstvení. Marketingová strategie je navržena na základě dotazníkového šetření a obsahuje stručnou charakteristiku všech složek rozšířeného marketingového mixu služeb produktu, ceny, distribuce, propagace, procesů, lidí a materiálního prostředí …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design the optimal marketing strategy for the selected consumer segment for companies operating in the fast food industry. The marketing strategy is designed on the basis of a questionnaire and it contains a brief description of all parts of the extended marketing mix of services product, price, distribution, promotion, processes, people and material environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hančíková, Pavla. Vliv značky na kupní chování. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Tereza Rosová -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie Pink Tax
Agáta Repčíková -
Marketingová strategie podniku
Kateřina Češková -
Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o.
Natálie Janotová -
Nové trendy a inovace ve stravování na cestách se zaměřením na segment motoristů
Luboš Caninec