Mgr. Pavla Hančíková

Diplomová práce

Vliv značky na kupní chování

The influence of brand on purchasing behaviour
Anotace:
Cílem práce je navrhnout optimální marketingovou strategii zaměřenou na vybraný segment spotřebitelů pro firmy realizující svoji činnosti v oblasti rychlého občerstvení. Marketingová strategie je navržena na základě dotazníkového šetření a obsahuje stručnou charakteristiku všech složek rozšířeného marketingového mixu služeb produktu, ceny, distribuce, propagace, procesů, lidí a materiálního prostředí …více
Abstract:
The aim of the thesis is to design the optimal marketing strategy for the selected consumer segment for companies operating in the fast food industry. The marketing strategy is designed on the basis of a questionnaire and it contains a brief description of all parts of the extended marketing mix of services product, price, distribution, promotion, processes, people and material environment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hančíková, Pavla. Vliv značky na kupní chování. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku