Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka – Bc. Kateřina Koditková
Bc. Kateřina Koditková
Master's thesis
Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka
The influence of specific learning disabilities on the work of an English language teacher
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem specifických poruch učení, především dyslexie, dysgrafie a dysortografie, na profesní praxi učitelů anglického jazyka. Prostřednictvím kvalitativní metody výzkumu se sedm učitelů anglického jazyka se specifickými poruchami učení zúčastnilo polostrukturovaných rozhovorů, jejichž cílem bylo prozkoumat jejich zkušenosti a kompenzační strategie. Zjištění odhalují problémy …moreAbstract:
This diploma thesis investigates the influence of specific learning disabilities, especially dyslexia, dysgraphia, and dysorthography, on the professional practice of English language teachers. Through a qualitative method of research, seven English language teachers with specific learning disabilities participated in semi-structured interviews to explore their experiences and compensatory strategies …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KODITKOVÁ, Kateřina. \textit{Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2024. Available from: https://theses.cz/id/rprw2u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koditková, Kateřina. Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka. Pardubice, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
English Language Teacher Education / English for Education
Theses on a related topic
-
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Didaktické hry ve výuce angličtiny se zaměřením na slovní zásobu na nižším stupni víceletých gymnázií
Adéla ROZEHNALOVÁ -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středním odborném učilišti
Štěpánka Špringerová