Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka – Bc. Kateřina Koditková
Bc. Kateřina Koditková
Master's thesis
Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka
The influence of specific learning disabilities on the work of an English language teacher
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem specifických poruch učení, především dyslexie, dysgrafie a dysortografie, na profesní praxi učitelů anglického jazyka. Prostřednictvím kvalitativní metody výzkumu se sedm učitelů anglického jazyka se specifickými poruchami učení zúčastnilo polostrukturovaných rozhovorů, jejichž cílem bylo prozkoumat jejich zkušenosti a kompenzační strategie. Zjištění odhalují problémy …viacAbstract:
This diploma thesis investigates the influence of specific learning disabilities, especially dyslexia, dysgraphia, and dysorthography, on the professional practice of English language teachers. Through a qualitative method of research, seven English language teachers with specific learning disabilities participated in semi-structured interviews to explore their experiences and compensatory strategies …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koditková, Kateřina. Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka. Pardubice, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
English Language Teacher Education / English for Education
Práce na příbuzné téma
-
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Didaktické hry ve výuce angličtiny se zaměřením na slovní zásobu na nižším stupni víceletých gymnázií
Adéla ROZEHNALOVÁ -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středním odborném učilišti
Štěpánka Špringerová