Projekt marketingového plánování firmy HP TRONIC, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů – Ing. Zdeňka VAŠKOVÁ, DiS.
Ing. Zdeňka VAŠKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Projekt marketingového plánování firmy HP TRONIC, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů
Project marketing planning of HP TRONIC, s.r.o. company concerning the sales of central vacuum systems
Anotace:
Tato diplomová práce na téma {\clqq}Marketingové plánování firmy HP TRONIC, s. r. o, při prodeji centrálních vysávacích systémů`` se zabývá formulováním takového marketingové-ho plánu, který by co nejlépe napomohl efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu centrálních vysávacích systémů. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingově řízené firmy, marketingového plánu …víceAbstract:
The main object of following diploma work {\clqq} Marketing planning of HP TRONIC, s.r.o.,, company {\clqq} concerning the sales of central vacuum systems has been designed to realize and achieve company´s goals the most effective way in terms of marketing the central va-cuum systems. The theoretic part of diploma work consists of knowledge concerning the marketing abi-lity to lead the firm, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8959
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠKOVÁ, Zdeňka. \textit{Projekt marketingového plánování firmy HP TRONIC, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/rps771/.
Jak správně citovat práci
VAŠKOVÁ, Zdeňka. Projekt marketingového plánování firmy HP TRONIC, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Develop a business plan for the creation of a company in Prague
Veronika Vinogradova -
Marketingový plán na podporu konkurenceschopnosti ve vybraném sektoru služeb
Jaroslav Hrabovský -
Marketingový plán podniku
Zoltán Sobotovič -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská