Lukáš Kokeš

Diplomová práce

Značková realita

Branded Reality

Anotace:
Práce se zabývá fenoménem pronikání marketingových vlivů na pole kreativního dokumentárního filmu. Pojem "značkový obsah" neboli "branded content" je strategie, jak do autorského díla nebo kulturního výstupu propašovat reklamní sdělení tak, aby toto reklamní sdělení nebylo na první pohled okamžitě rozpoznatelné. Ve svém textu hledám souvislosti "značkování / brandování" významných dokumentárních filmů …více
Abstract:
This thesis explores the phenomenon of marketing influences gradually infiltrating the field of creative documentary film. The concept of "branded content" is a strategy how to smuggle advertising messages into the original content of documentary films and other cultural products, so that the consumer is not instantly aware of being exposed to advertorial messages. This text describes examples of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 10. 2014
  • Vedoucí: Petr KUBICA
  • Oponent: Pavlína MÍČOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Dokumentární tvorba

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.